6 Haziran 2012 Çarşamba

üniversite hayatımın son haftasındayım son festival son finaller bitiyor 4 yıllık ada maceram.içim hiç ummadığım kadar buruk ağlamaklıyım,burda bırakıp gittiğim harbi dediğim bir dostum var.gidince özleyeceğim bazı dostlarım var.içim buruk anlatamıyorum cümleye dökemiyorum sanki ama gitmek istemiyorum amk ya iyiydik burda içerdik,gezerdik,parasız kalırdık,çalar söylerdik,eğlenirdik gidince büyük bir boşluk hissediceğim ailemle olucam sewdiklerimle ama olmuyor ya buranın tadı başka(şu amk oğlu tbıl ci bırakmazsa bitiyo tabi)arkadaşlıklar dostluklar, kaypak insanlar,tek gecelik ilişkiler, çalkantılı özel hayatım,sewmeler,üzülmeler,düşsekte gene kalkmalar bu üniversiteydi.çok şey öğrendim,çok şey yaşadım ama pişman olmadım hiç bir zaman geldiğime,çok çabuk geçiyor zaman geçmesede desek.kapısından girdiğim ilk gün sanki dünmüş gibi geliyor,ama bitti iyisiyle kötüsüyle alkolüyle ortamıyla arada bir derse gitmesiyle bitti okul,bundan sora hayatın bize girmeye başlayan gerçek yönü geliyor.artık iş güce başlama zamanı.birinci sınıftan başka deseler gene okur kalırım burda ama bazı dostlarım yanımda olacak.pişman değilim bir daha olsa bir daha gene gelirim bu adaya.sewgilelerle dostlarrrrr bu okul biter bu deli oğlan giderrrrr. 07.06.2012  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder