14 Nisan 2012 Cumartesi

sevdiğini kaybetmek..................

lâl olursun konuşamazsın,sağır olursun duyamazsın,hissizleşirsin ne acıyı ne üzüntüyü hissedersin.salak saçma bir durum olur.öldüğünü öğrenirsin bilmiyomuş gibi davranırsın,kaçarsın bişe yokmuş gibi devam etmeye çalışırsın.benim yaptığım gibi olmuyo olmuyo amk hasta olduğunu öğrendiğim ilk gün dedimki tanrımısın nesin,al canımı bu gece yaşatma bunları baana sewdiğim birinin öldüğünü gösterme,ama yapmadın gösterdin,o kadar masum saf birini aldın beni bıraktın buralarda.canım yanıyor anlatamıyorum,konuşamıyorum,anlatmak istersinde sesin çıkmaz ya bağırırsın içinden ama dışına duyuramazsın.amk nisanı benden ikinci parça alışı,kırdı kolumu kanadımı,göt etti bıraktı beni kimseye bişe diyemeden işinde yaşamak içinde ölmek:S son olara SENİ SEWİYORUM be HALAm az bekle,az bekle beni oralarda kimbilir belki çok yakında bende gelirim...........................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder