27 Mayıs 2011 Cuma

ahhh ahhh

ah bu şarkıların gözü kör olsun.lan nası hayat ya ark. dediğin ibneler bi karı uğruna değişio nası bişeydir bu ben mi malım,yoksa bunlar mı nedir bu abaza ark. çektiğim lan ne oluyo babanı satacan kız die bişe yapsan içim yanmıcak ark. olarak mal mal takılıon ne ayaksın amacın ne what is the purpose nedir la bu. bugün oturdm tek başıma içtim düne baktım bugüne baktım dedim ben ne yaptım millet ne yaptm baktım ki millet bi sikim yapmamış.burda be varsa yaşadım ii kötü herşeyi gördüm ama adam satmadım hayatmda adam olanın değerini bildim millet iki kuyruk sallıyo milletin götü başı ayrı oynuo ne lan bu biz böylemi yetiştik, böylemi öğrendik lan size adam diyenin ben taaaa a.q sizin adamlığını sikim ben nası bişeysiniz anlamadım gtti 250 gr görünce aklınız yerinden çıkıyo siktirin gidin hayatımda olmayın la alayının a.q ben emi alayınız ibne çıktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder