27 Mayıs 2011 Cuma

Çocuklar GiBi şenim:D

Sevgili bloğum bugün sana gerçekleşen güzel bir olayı anlatmak istiyorum:)))) ne diyom la ben normale dön:D işte bugün öyle bişe olduki bi yerlerimden ter akkı sıkıntı,stresten:D sewgili arkadaşım bölümdaşım sonikpanikle bi hocanın yanına gittk odaya giderken nası cümle kuracağımı düşünüyotrum ama çıkmıyo bişe odaya girk allahtan ii gününe denk gelmiştik:D oturduk önce ıkına sıkıla konuyu açtık kadın bi ordan bi burda yardırdı.Bi picassonun resmini gösterdi bi şarkı dinletti bitkilerle ilgili resim gösterdi kısacası kafamın a.q:D.Bi yandan dersle ilgili konular sordu metinle ilgili sorular, türküden bi dörtlük bile söyledim:D can alıcı cümle en son çıktı ağzından büyük ihtimalle geçtin die:D önce algılayamdım kalmaya alıştığım için:D dedim ne dio meeğerse geçiyomuşum.Bu olayın gerçekleşmesini sağlayan bana yardımcı olan hocayı pohpohlayan sewgili arkadaşım sonikpanik iyiki varsın sen olmasan mağdurum ben mağdurum şarkısını söylemek zorunda kalacaktım:D iyiki varsın ohhh bea bunuda atlattım:)) neyse çok uzatmiyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder