26 Mayıs 2011 Perşembe

Napıyom la ben?

way arkadaş a.q hayatı nası bişe ya.nası yaşıom hala anlam veremedim.sewmediğim bi kızla bilrilkteym sewdiğim kızla aynı okuldayım ama onla olmuyo bende bu duruma uyuz oluyom ve her zamanda karşıma çıkıyo(kütüpanede yan masada,dostlarla bi bira içip sohpet etmeye gidioz orda noluyo).denize gidiyom yanmda kız var pat karşımda lan gi başka gün gel, gün mü bitti hadi bi bok yedi geldin benim olduğum noktayı nerden biliyon navigasyonda mu var ne ayak.sorada bana niye çok içiyon diyolar ne yapiyim sinir bende stres bende dert bende bi derman yok başlıcam böyle işe ya.dayanıcam kapısına in kız aşağı.'o buraya gelecek' :))) diye bağır çağır neyse ya offf ii oldu bea ne varsa içimde dedim :D bu arada şunuda söylemeden geçemicem bana bu bloğu oluşturan yazma işine başlamamı sağlayan sewgili arkadaşım sonikpanik'e teşekkürlerimi bir borç bilirim saygılarımla:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder